مژده ی ما به علاقمندان به یادگیری فنون زیبایی و سلامت پوست مو، برگزاری دوره های آموزش کراتین مو غرب تهران، آموزش میکاپ صادقیه، آموزش شینیون مو صادقیه و آموزش پاکسازی صورت صادقیه است. در این مطلب سعی داریم جزئیات دقیقی در رابطه با شرایط ثبت نام و مراحل برگزاری دوره ی آموزش کراتین شرح دهیم. کراتین مو در زمان کنونی از هر دوره ای پرطرفدارتر بوده و افراد بیشتری برای بهره مندی از خدمات کراتین و احیاسازی موها درخواست می دهند. این باعث شده تا تمایل افراد و علاقمندان به شرکت در دوره های آموزش کراتین مو بیشتر شود.

به این همین منظور با برگزاری دوره ی آموزش کراتین مو غرب تهران، سعی کرده ایم تمامی جزئیات و اصول کراتین و احیاسازی موها را در سطح تخصصی و فوق حرفه ای به هنرجویان و علاقمندان آموزش دهیم. کراتین، صافی، احیا و زیباسازی موها، از مهم ترین مراحلی است که در این دوره ی آموزشی جزئیاتی دقیق را در رابطه با این فنون و مهارت ها متذکر می شویم. جنس و نوع موها تاثیر زیادی در احیاسازی و کراتین خواهد داشت. در این دوره با انواع مختلف موها و جنس آن ها آشنا شده و کراتین مو به بهترین شکل و متناسب با جنس مو به هنرجویان آموزش داده می شود‌. دوره های آموزش کراتین برگزار شده در غرب تهران به شکل خصوصی و عمومی و همچنین نیمه خصوصی برگزار شده و این آپشن را به هنرجویان می دهد که طبق میل خود و با توجه به تعداد نفرات شرکت کننده در هر دوره ثبت نام خود را انجام دهند.

ثبت نام و شرکت در دوره ی آموزش کراتین مو غرب تهران سبب پرورش افرادی فوق حرفه ای در کار کراتین و صافی مو شده و به آن ها کمک می کند تا بتوانند کراتین را به صورت پیشرفته و با استفاده از روش های تازه و مدرن انجام دهند. در ادامه به طور واضح جزئیات مرتبط با مراحل و روش ثبت نام و شرکت در این دوره ی آموزشی را شرح می دهیم.

 دوره ی آموزش کراتین مو غرب تهران

در هر مرحله از دوره ی آموزش کراتین موغرب تهران چه نکات و اصولی آموزش داده می شود؟

سرفصل ها و نکات آموزشی که در هر مرحله از دوره ی آموزش کراتین مو غرب تهران آموزش داده می شود، سبب پرورش هنرجویان و افرادی حرفه ای در زمینه ی احیا، زیبایی و کراتین مو خواهد شد. کراتین کارانی که با توجه به جنس و میزان آسیب دیدگی مو، کار خود را به بهترین شکل انجام می دهند. کراتینه و پروتئینه ی موها، معرفی انواع محصولات و مواد مورد استفاده در کار کراتینه، احیای موها، کاربرد صحیح ابزار و محصولات مورد استفاده در کار کراتینه، تشخیص درست مشکلات و آسیب های وارده به موهای رنگ و دکلره شده و مشاوره ی کسب درآمد از طریق کراتینه و احیاسازی موها از جمله مهم ترین نکات و سرفصل هایی است که در هر مرحله از این دوره ی فوق حرفه ای به هنرجویان آموزش داده می شود.

در مرحله ی نخست دوره ی آموزش کراتین مو غرب تهران با انواع موها، جنس و ساختار موها آشنا خواهید شد. با توجه به اهمیت جنس مو در آسیب شناسی صحیح موها و انجام درست کراتین، در مرحله ی نخست این دوره نکاتی بسیار مهم به این موضوع شرح داده می شود. پس از آشنایی با ساختارها و جنس مختلف موها، به روش اصلی و مناسب برای احیا سازی و کراتینه ی متناسب با این ساختار اشاره می شود. آشنایی با انواع محصولات و ابزاری که در کار کراتینه مورد استفاده قرار می گیرد، یکی از مهم ترین اصول کراتینه ی حرفه ای است. لذا در یکی از مراحل این دوره ی آموزشی فوق حرفه ای، محصولات برندی که در سراسر جهان برای انجام این کار مورد استفاده می شوند به طور کامل به هنرجویان معرفی شده و مزایای استفاده از هر یک با توجه به جنس مو مشخص می شود.

با گذر کردن از تمامی این مراحل که پیش زمینه ای برای مرحله ی اصلی کراتینه ی موها به شمار می روند، به مرحله ی اصلی دوره ی آموزش کراتین مو غرب تهران که آموزش انواع روش های کراتینه، احیا سازی و صافی موها می باشد خواهیم رسید. مرحله ی پایانی این دوره ی ویژه نیز مانند سایر دوره ها به عملی ساختن تمامی فنون کراتینه ی مو ربط پیدا می کند. هنرجویان با کمک مربیان متخصص، اصول کراتینه ی مو را روی مدل های زنده یا مصنوعی پیاده سازی کرده و از این طریق این فنون و نکات مهم کراتینه ی مو را به طور عملی یاد می گیرند.

 آموزش کراتین مو

شرایط و مزایای ثبت نام و شرکت در دوره ی آموزش کراتین موغرب تهران

دوره ی آموزش کراتین مو غرب تهران که به صورت خصوصی و عمومی برگزار می شود، شرایط را برای علاقمندان و هنرجویان در سراسر نقاط کشور ایجاد کرده تا اصول کراتینه، صافی و احیاسازی موها را در سطح فوق حرفه ای یاد بگیرند. ظرفیت این دوره ها بین 1 الی 10 نفر است. ضمن این که افراد بر حسب این که در دوره های خصوصی، نیمه خصوصی یا عمومی شرکت می کنند، می توانند برای تنظیم زمان برگزاری جلسات مطابق میل خود درخواست دهند. تمامی مفاهیم و اصولی که در کار کراتینه و احیا سازی مو باید یاد بگیرید، طی حداقل زمان (بین 3 الی 6 جلسه) به شما آموزش داده می شود.

پس از به پایان رسیدن دوره ی آموزش کراتین مو غرب تهران و یادگیری تمامی روش ها و اصول انجام این کار، می توانید برای دریافت مدرک فنی حرفه ای درخواست دهید. در این دوره ی آموزشی، جزوه ای کامل از مهم ترین نکات احیا سازی مو در اختیار هر یک از هنرجویان قرار گرفته تا به طور یکجا به جزئیاتی که در این دوره ی فوق حرفه ای مورد توجه قرار می گیرد دسترسی داشته باشند.

برای ثبت نام و حضور در دوره ی آموزش کراتین مو غرب تهران، به یک سری ابزار و محصولات برند نیاز دارید که می توانید هزینه ی کامل این محصولات را پرداخت کنید و هنگام حضور در جلسه ی اول، تمامی ابزار و محصولات مورد استفاده در این دوره را تحویل بگیرید.

blank

 آموزش کراتین مو غرب

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید