آموزش شینیون مو

آموزش شینیون مو

دوره آموزش شینیون مو در آموزشگاه زیبایی نارتا زیر نظر مربیان و اساتید برتر آرایش و زیبایی فنی و حرفه‌ای برگزار می‌گردد. بی شک گذراندن این دوره برای همه خانم‌ها مفید است، چرا که در طی این دوره به راحتی و بدون رفتن به آرایشگاه و تلف کردن وقت می‌توانند موهای خود را به بهترین نحو بیارایند و برای رفتن به مجالس و مهمانی‌ها جذابیت خود را دوچندان کنند.‌  هنرجویان در این دوره با تمامی ترفندهای آموزشی آرایشگری مو زنانه آشنا می‌شوند، همچنین مدل‌های متنوعی از شینیون‌های زنانه برای انواع موهای کوتاه یا بلند، رنگ‌شده یا ساده و… را فرا می‌گیرند.‌ پس خانم‌ها و دختران زیباپسند دیگر نگران آراستن موهای خود نباشید! کافیست همت کنید و در دوره آموزشگاه زیبایی نارتا شرکت نمایید و با اصول و تکنیک‌های زیباسازی مو آشنا شوید. هنرجویان در این دوره انواع فرم صورت‌ را بیشتر می‌شناسند تا بتوانند مطابق با فرم صورت به انتخاب مدل شینیون‌های به روز و زیبا برای خود یا مشتریانشان بپردازند. در واقع هدف اصلی دوره نارتا آموزش افراد متخصص و ماهر است تا بتوانند انواع مدل شینیون مو را مطابق با سلایق گوناگون مشتریان و تکنیک‌های جدید و به روز دنیا انجام دهند. نحوه برگزاری کلاس‌های این دوره آموزش شینیون مو در آموزشگاه نارتا به صورت حضوری صورت می‌گیرد تا همه دوست‌داران هنر بتوانند در آنها شرکت کنند.

دوره آموزش شینیون مو به همراه ارائه مدرک فنی حرفه ای

هنر شینیون مو در واقع به کشور فرانسه برمی‌گردد، از این رو شینیون تکنیک جذابی می‌باشد که براساس آن موها را پشت سر جمع می‌کنند و به آنها زیبایی خاصی می‌بخشند. امروزه خانم‌ها با توجه به سلایق خود از مدل‌های گوناگون شینیون مو استفاده می‌کننند، شینیون باز، شینیون بسته و شینیون نیمه باز از رایج‌ترین این مدل‌ها می‌باشند که هنرمند آرایشگر بر حسب سلیقه خود به استفاده از آنها می‌پردازد. هنرجویان با طی کردن سرفصل‌های مختلف دوره شینیون مو آموزشگاه نارتا و با شرکت در آزمون و قبولی می‌توانند مدرک فنی و حرفه‌ای خود را  در پایان دوره دریافت کنند .

هزینه دوره آموزش شینیون مو

هزینه دوره آموزش شینیون مو در آموزشگاه نارتا به گونه‌ای است که امکان شرکت کردن همه اقشار با بودجه‌های مختلف در کلاس‌ها وجود دارد. هزینه این دوره‌های شینیون مو به شیوه‌های زیر برگزار می‌شود:

  • کلاس های خصوصی با تعداد نفرات یک تا سه نفر
  • کلاس های نیمه خصوصی با تعداد نفرات سه تا 8 نفر
  • کلاس های گروهی با تعداد نفرات ۸ تا ۱۵ نفر
مدل شینیون مو

آیا می‌توان پس از دریافت مدرک فنی حرفه ای شینیون مو به بازار کار وارد شد؟

گرفتن مدرک فنی حرفه‌ای شینیون مو امکان ورود به بازار کار ایران و خارج را به راحتی میسر می‌کند، چرا که فنی و حرفه‌ای یکی از مراکز معتبر در سطح جهانی است و مدرک آن مورد تأیید 185 کشور جهان است. داشتن چنین مدرکی توسط هنرجویان باعث می‌شود تا با گرفتن پروانه کسب و تاسیس سالن زیبایی مو خود مستقیما وارد بازار کار شوند، همچنین این مدرک حرفه‌ای به هنرجویان کمک میکند تا در مسیر مربی شدن و فعالیت به عنوان مدرس شینیون مو در آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای وارد شوند و این گونه درآمدزایی کنند.

مراحل دوره آموزش شینیون مو

دوره آموزش شینیون مو از مراحل و سرفصل‌های برخوردار است که هنرجویان باید آنها را پشت سر بگذارند، این مراحل در آموزشگاه زیبایی نارتا به طور کامل به هنرجویان آموزش داده می‌شود، به طوری که هنرجویان بعد از گذراندن این مراحل، تسلط لازم را بر روی همه مباحث بدست می‌آورند. برخی از مراحل دوره آموزش شینیون مو به قرار زیر می‌باشند:

  • آشنایی لازم با وسایل و ابزارآلات لازم جهت انجام شینیون مو
  • آماده کردن مو قبل از آرایش آن
  • نحوه سشوار و براشینگ مو پیش از شینیون
  • آشنایی کامل با فرم‌های گوناگون چهره
  • یادگیری تکنیک‌های لازم جهت سنجاق زدن مو، محکم نمودن و درست کردن پایه گل
  • آشنایی با نحوه کار با ابزارهای ساده جهت شینیون مو همانند تافت، سنجاق، گیره، کش و…

آموزش شینیون مو در آموزشگاه‌های حرفه‌ای

گذراندن دوره آموزش شینیون مو در آموزشگاه‌های حرفه‌ای همانند نارتا موجب می‌شود تا خانم‌ها به طور تخصصی تکنیک‌های آرایش و حالت دادن به مو را یاد بگیرند. رشته شینیون مو نسبت به سایر رشته‌های آرایشگری رقبای کمتری دارد، ‌بنابراین هنرجویان با استفاده از تکنیک‌های این دوره می‌توانند با علاقه و پشتکار به خوبی انواع طرح و دیزاین مو را یاد بگیرند و به موفقیت بیشتری دست یابند. بنابراین هنرجویان می‌توانند علاوه بر خدمات حضوری این آموزشگاه حرفه‌ای از خدمات غیرحضوری آنها هم استفاده کنند، به طوری که با مشاوره‌های رایگان تمامی سوال و مشکلات خود را از مربیان ماهر آموزشگاه بپرسند و با کمترین هزینه و سرمایه بتوانند یک متخصص شینیون مو گردند.

انواع شینیون مو

انواع شینیون مو

شینیون مو شامل مدل‌ها و طرح‌های متنوعی می‌باشد، می‌توان گفت در عصر حاضر شینیون تنها به موهای پشت سر و گردن اطلاق نمی‌شود، بلکه ممکن است دیزاین موها در جلوی سر صورت گیرد.‌ برخی از انواع شینیون مو که در دوره‌های آموزشگاه نارتا به خوبی آموزش داده می‌شوند به قرار زیر هستند:

  • شینیون خطی
  • شینیون حرارتی
  • شینیون عربی
  • شینیون هندی
  • شینیون طاوسی
  • شینیون شطرنجی مواج
  • شینیون مدل‌های پر حجم
  • گل آرایی
  • شینیون پوشینگ

بازار کار شینیون مو چگونه است؟

بازار کار شینیون مو بسیار پر رونق است، این موضوع از لاین‌های شلوغ آرایشگاه که مخصوص شینیون مو است کاملا مشخص می‌باشد. بنابراین درآمد متخصصین ماهر شینیون مو بالا می‌باشد، تنها کافیست نکات ریز به ریز دوره شینیون مو را فرا بگیرند، آن وقت است کاری تمیز و حرفه‌ای تحویل می‌دهند. مشتریان آنها با حضور در مجالس به نوعی به تبلیغ کارشان می‌پردازند و موآرایی جذاب آنها، باعث می‌شود خیلی زود معروف گردند و سیل مشتریان به سوی سالن زیبایی آنها رهسپار ‌گردد.

بعد از اتمام دوره شینیون مو ، چه توانایی هایی کسب می کنید؟

هنرجویان بعد از اتمام دوره شینیون مو در آموزشگاه زیبایی نارتا، مهارت‌های فراوانی در مورد انواع مدل‌های شینیون مو بدست می‌آورند. علاوه بر این آشنایی کاملی با ابزارهای مختلف این حرفه آرایشگری همانند کش‌مو، سنجاق مو، گیره مو و… بدست می‌آورند. همچنین نحوه استفاده صحیح از دستگاه‌ها و وسایل این رشته همانند ویو، چسب، واکس، فیکساتور ساده یا قوی، سنجاق موی، بیگودی، سشوار، پروتز و… را آموزش می‌بینند. در این دوره‌ها هنرجویان می‌توانند تسلط لازم را بر تمامی روش‌های براشینگ همانند براشینگ کرلی، براشینگ هالیوودی، براشینگ آیرون و… را بدست آورند.

مدت آموزش دوره شینیون مو

معمولا مدت آموزش دوره شینیون مو به میزان استعداد و علاقه هنرجویان برمی‌گردد، اما می‌توان یک دوره عمومی این حرفه را تنها در یک ماه و نیم به پایان رساند و این گونه تخصص لازم را جهت انجام انواع مدل‌های شینیون مو بدست آورد.

خانم‌های شاغل و شهرستانی که امکان و وقت لازم جهت مراجعه حضوری را ندارند، می‌توانند دوره آموزشی شینیون نارتا را به طور خصوصی در مدت زمان کوتاه و فشرده‌ای نیز فرا گیرند.

آینده شینیون مو

آینده شغل شینیون مو چگونه است؟

شینیون مو یکی از شاخه‌های آرایشگری می‌باشد که خدمات آن در سالن‌های زیبایی ارائه می‌گردد. بسیاری از مشتریان آرایشگاه خواستار موآرایی هستند، بنابراین بازار کار و آینده شغلی شینیون کاران بسیار عالی است. زمانی که هنرجویان تمامی دوره‌های شینیون مو را بگذراند با تخصصی که دارند، سریعاً در این حوزه رشد می‌کند و به استقلال مالی می‌رسد.

تخفیف ویژه

آموزش هر لاین آرایشگری ۹۰۰ تومان
مدرک فنی حرفه ای
به مدت محدود

مزایای شرکت در دوره شینیون مو

معمولا شرکت در دوره شینیون مو برای هنرجویان فواید فراوانی دارد که می‌توان برخی از این مزایا این دوره‌ها را این طور بیان کرد:

  • هنرجویان با گرفتن مدرک این دوره، یک مدرک بین‌المللی بدست می‌آورند که با آن در هر کشوری امکان اشتغال دارند.
  • در این دوره نحوه آموزش شینیون مو مطابق با آخرین تکنیک‌های دنیا با ابزارهای گوناگونی همانند بابلیس، دستگاه‌های حرارتی و… صورت می‌گیرد و هنرجویان به مهارت بالایی حتی با ورود مدل‌های جدید شینیون مو بدست می‌آورند.
  • امکان دریافت مشاوره رایگان پیش از ثبت نام در دوره آموزشی شینیون مو وجود دارد.
  • بعد از پایان دوره از هنرجویان آموزشگاه نارتا پشتیبانی لازم صورت می‌گیرد تا آنها به خودکفایی لازم در این رشته دست یابند.

نحوه دریافت مدرک فنی و حرفه‌ای شینیون مو

هنرجویان با گذراندن مدت دوره آموزش شینیون مو و کسب مهارت‌های کافی می‌توانند در آزمون این رشته شرکت کرده و بعد از ارائه کاری مناسب و بی‌نقص، موفق به اخذ گواهی فنی و حرفه‌ای گردند. آموزشگاه زیبایی نارتا جزء آموزشگاه‌های ‌خوشنامی است که مدرک هنرجویان خود را به صورت فنی و حرفه‌ای ارائه می‌دهد تا آنها با داشتن این مدرک معتبر به راحتی جذب بازار کار داخلی شوند و در صورت نیاز حتی به کشورهای مختلف مهاجرت نمایند، چرا که این مدرک ماهیت بین‌المللی دارد.

سخن پایانی

دوره شینیون مو جزء دوره‌های پراستقبال در میان هنرجویان می‌باشد، اگر فردی دوست دارد در حوزه لاین شینیون فعالیت نمایند، باید بتواند دوره شینیون مو حرفه‌ای را با موفقیت پشت سر بگذارد. هنرجویان باید بتوانند ژورنال‌های متنوع و به روز مو را بدون هیچ خطا و نقصی بر روی موهای مشتریان پیاده کنند. اگر قصد کسب این میزان مهارت در شینیون مو را دارید، کافیست آموزشگاه زیبایی نارتا را انتخاب کنید.

دوره آموزشی شینیون

مدت زمان آموزش شینیون مو در آموزشگاه آرایشگری آکادمی محمدی در دوره های عمومی یک و نیم ماه می باشد . البته برای هنرجویان ساکن شهرستان و شاغل ، دوره های آموزش خصوصی به صورت کوتاه مدت و فشرده نیز برگزار خواهد شد.

توصیه می شود تمرینات کلاس های آموزش شینیون مو بر روی موی طبیعی انجام شود اما در صورت عدم دسترسی می توانید بر روی مولاژهای مخصوص آموزش شینیون مو و آموزش بافت مو نیز تمرین کنید که از طرف آموزشگاه در اختیار شما قرار داده خواهد شد.

وسایل مورد نیاز برای آموزش شنیون مو شامل سشوار و اتوی مو ، برس و شانه پوش ، کش و گیره ، اکستنشن و پروتز ، تور و تاج و …. می باشد که در دوره ی آموزشی همه موارد توسط آموزشگاه در اختیار هنرجویان قرار خواهد گرفت.

 

بله ، برای این دوره و تمامی دوره های آموزشگاه آرایشگری آکادمی محمدی مدرک معتبر فنی و حرفه ای ارائه می گردد.

نمونه کارهای آموزش شینیون مو

تخفیف ویژه

آموزش هر لاین آرایشگری ۹۰۰ تومان
مدرک فنی حرفه ای
به مدت محدود

 

آموزش شینیون مو

دوره آموزش شینیون (آرایشگری مو) در آموزشگاه آرایشگری نارتا توسط مربیان مجرب فنی حرفه ای برگزار می شود. این کلاس شامل تمام سرفصل های مربوط به شینیون  در مدل های متنوع برای تمام موها با قد و اندازه متفاوت می شود. هنرجویان در پایان دوره اموزش ، برای ورود به بازارکار آماده می شوند و قادر به دریافت مدرک فنی حرفه ای می باشند. شینیون  در سه مدل جمع، باز و نیمه باز باعث آراستگی ظاهر موها می شود. برای حاضر شدن در یک مهمانی، عروسی یا مراسم مهم، شینیون به خانم ها کمک می کند تا موهای مرتبی داشته باشند. براشینگ و کرلی مو از دیگر روش های مرتب کردن موها برای خانم های ساده پسند می باشد. شینیون انواع مختلفی دارد و با توجه به صنعت مد آرایشگری، هر روز به مدل های آن افزوده می شود. بنابراین یک آرایشگر خوش ذوق و سلیقه باید همیشه در این زمینه به روز باشد تا بتواند مدل های درخواستی مشتریان را ارائه دهد.

نحوه برگزاری دوره شینیون مو

کلاس های دوره آموزش شینیون مو به سه صورت، خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی برگزار می شود. طبق قوانین فنی حرفه ای تعداد نفرات کلاس های خصوصی بین ۱ تا ۳ نفر، نیمه خصوصی ۳ تا ۸ نفر و گروهی از ۸ تا ۱۵ نفر تشکیل می شود.  ضمنا برای خانم هایی کارمند و یا افرادی که از شهرستان تشریف می آورند، امکان برگزاری کلاس ها در آخر هفته ها، روزهای تعطیل و ساعت های عصر نیز وجود دارد.

 

سرفصل های دوره آموزش شینیون مو

  • آشنایی با انواع ابزار
  • آموزش براشینگ مو و ویو کردن مو
  • آموزش انواع شینیون بدون ابزار
  • آموزش انواع شینیون با ابزار
  • آموزش شینیون با اکستنشن
  • آموزش شینیون با تاج و تور
  • آموزش شینیون بافت
  • آموزش کرلی کردن مو و میزانپیلی

ابزار و وسایل دوره آموزش شینیون شامل کش مو، گیره مو، توری، بیگودی، ماكت مو جهت آموزش، فيکساتور معمولی، فيکساتور قوی، چسب مو، ژل، واكس، سنجاق ريز، سنجاق درشت، سنجاق موئی ريز، سنجاق موئی رنگی، سرم مخصوص، کش قیطانی، موی مصنوعی، برس، شانه، بیگودی چسبی، سشوار و … می باشد.

هزینه دوره آموزش شینیون مو

برای خانم هایی کارمند و یا افرادی که از شهرستان تشریف می آورند، امکان برگزاری کلاس ها در آخر هفته ها، روزهای تعطیل و ساعت های عصر نیز وجود دارد.

آموزشگاه آرایشگری نارتا دوره های عمومی را با ظرفیت دوره نیمه خصوصی برگزار می کند .

هزینه دوره آموزش شینیون عروس

برای خانم هایی کارمند و یا افرادی که از شهرستان تشریف می آورند، امکان برگزاری کلاس ها در آخر هفته ها، روزهای تعطیل و ساعت های عصر نیز وجود دارد.

آموزشگاه آرایشگری نارتا دوره های عمومی را با ظرفیت دوره نیمه خصوصی برگزار می کند.

تخفیف ویژه

آموزش هر لاین آرایشگری ۹۰۰ تومان
مدرک فنی حرفه ای
به مدت محدود