برگزاری دوره های آموزشی مختلف زیبایی نظیر دوره ی آموزش پاکسازی صادقیه، آموزش کراتین غرب تهران، آموزش میکاپ صادقیه و آموزش شینیون صادقیه برای علاقمندان آغاز شده است. در دوره ی آموزش پاکسازی پوست به در سطح حرفه ای، تمامی فنون و مهارت های پاکسازی و مراقبت از پوست را یاد می گیرید. زیبایی و سلامت پوست از هر چیزی مهم تر بوده و دوره ی کنونی اهمیت آن برای تمام افراد دو چندان شده است. در نتیجه شرکت در این دوره و یادگیری فنون پاکسازی پوست فرصتی عالی برای علاقمندان به انجام کارهای زیبایی می باشد. در این دوره ی آموزشی فنون و اصول پاکسازی پوست را در چند مرحله یاد می گیرید و با بهترین محصولات مراقبتی پوست آشنا می شوید.

دوره های آموزش پاکسازی صادقیه بسته به تعداد نفرات به شکل خصوصی، نیمه خصوصی و عمومی برگزار می شود. در این دوره ها طی چند جلسه مراحل مختلف پاکسازی پوست به شما آموزش داده می شود و بعد از به پایان رساندن این دوره ی آموزشی می توانید کار خود را به صورت حرفه ای آغاز کنید.

با شرکت در دوره های آموزش پاکسازی صادقیه می توانید برای اخذ مدرک فنی حرفه ای در سطح بین المللی اقدام کنید. با شرکت در این دوره ی تخصصی با بهترین تجهیزات و محصولات بهداشتی و پزشکی مورد استفاده در کار پاکسازی پوست نیز آشنا خواهید شد. با شرکت در این دوره های آموزشی، تمامی فنون و اصول پاکسازی پوست در کمتر از 1 هفته به شما آموزش داده می شود و می توانید پاکسازی پوست را به صورت تخصصی انجام دهید. علاقمندان به حضور در این دوره می توانند از هر نقطه از کشور برای ثبت نام اقدام کنند. برگزاری جلسات در تاریخ های مختلف، مشکل هنرجویان برای حضور در جلسات آموزشی این دوره را راحت می سازد.

آموزش پاکسازی صادقیه

 آموزش پاکسازی صادقیه

 

دوره ی آموزش پاکسازی صادقیه در چند مرحله برگزار می شود؟

با ثبت نام در دوره ی آموزش پاکسازی صادقیه طی چند مرحله می توانید فنون پاکسازی پوست را به صورت حرفه ای یاد گرفته و کار پاکسازی پوست را به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای شروع کنید. پاکسازی پوست بسته به نوع پوست با روش های مختلفی انجام می شود. به عبارت دیگر شناخت محصولات و ابزاری که در پاکسازی پوست مورد استفاده قرار می گیرد در انجام این کار به شیوه ی درست تاثیر گذار است. به همین علت آشنایی با انواع پوست ها، مرحله ی ابتدایی و اصلی این دوره ی آموزشی است که در آغاز به آن پرداخته خواهد شد. پوست آسیب دیده مشکلات زیادی دارد که در حین پاکسازی باید رفع شود. هنرجو باید توانایی تشخیص مشکلات پوست، روش احیا سازی و برطرف کردن این مشکلات را بیاموزد.

در ادامه ی دوره ی آموزش پاکسازی صادقیه روش استفاده از ابزار و محصولات پاکسازی پوست را یاد می گیرید. با توجه به نیاز پوست و مشکلات آن، لازم است چندین محصول مختلف را برای پاکسازی استفاده کنید. محصولاتی همچون ماسک، اسکراب، مرطوب کننده، ماساژور و… . استفاده از لایه بردارها و ماسک هایی که مناسب پوست باشد، مهم ترین مسئله در پاکسازی پوست است که در این دوره به طور کامل و دقیق به این مسائل پرداخته شده و به هنرجویان کمک خواهد شد تا پاکسازی را در سطح تخصصی یاد بگیرند. ضمن این که هنرجو نکات مهمی را که باید پس از پاکسازی پوست به هر یک از مشتریان خود متذکر شود، یاد می گیرد.

ماساژ درست صورت یکی از مراحل اصلی مراقبت از پوست است که در دوره ی آموزش پاکسازی صادقیه به طور دقیق و تخصصی به این موضوع پرداخته خواهد شد. در این مرحله آشنایی با بهترین محصولات مورد استفاده برای ماساژ پوست و روش صحیح استفاده از این محصولات به طور دقیق آموزش داده خواهد شد. مرحله ی پایانی این دوره ی آموزشی نیز به تمرین و اجرای عملی تمامی مهارت هایی که در دوره ی پاکسازی پوست آموزش داده شده اختصاص پیدا خواهد کرد. بنابراین ثبت نام در این دوره، فرصتی ویژه برای یادگیری کامل اصول پاکسازی پوست به شمار می رود و بهترین فرصت برای هنرجویان و علاقمندان است.

آموزش پاکسازی صادقیه

 پاکسازی صادقیه

 

شرایط و مزایای ثبت نام در دوره ی آموزش پاکسازی صادقیه

علاقمندان به شروع فعالیت در زمینه ی پاکسازی پوست و اخذ مدرک فنی حرفه ای پاکسازی، با توجه به فراخوان داده شده می توانند در دوره ی آموزش پاکسازی صادقیه ثبت نام کنند. این فراخوان برای تمامی متقاضیان و هنرجویان در نقاط مختلف کشور داده شده و محدودیتی برای شهروندان نقاط مختلف ایران جهت شرکت در این دوره ی آموزشی وجود ندارد. همانطور که گفتیم علاقمندان می توانند در دوره ی خصوصی، نیمه خصوصی و عمومی پاکسازی پوست ثبت نام کنند. ظرفیت شرکت کنندگان در هر یک از این دوره ها بین 2 الی 15 نفر است. افراد با توجه به شرایط و راحتی خود، می توانند در این دوره ها ثبت نام کنند.

دوره ی آموزش پاکسازی صادقیه در سطوح پیشرفته و مبتدی برگزار شده و مراحل و روش های مختلف پاکسازی پوست همچون مزوتراپی، اسید تراپی و سایر روش ها به طور کامل در هر یک از دوره ها آموزش داده می شود. پس از به پایان رساندن هر یک از سطوح آموزشی، هنرجویان می توانند برای دریافت مدرک فنی حرفه ای پاکسازی پوست درخواست دهند. با حضور در اولین جلسه ی این دوره ها، یک جزوه ی کامل که شامل تمامی نکات و جزئیات مرتبط با پاکسازی پوست می باشد در اختیار شما قرار خواهد گرفت. در نتیجه نیازی به یادداشت برداری و جزوه نویسی وجود نداشته و تنها لازم است روی روش ها و قواعدی که در هر مرحله آموزش داده می شود، تمرکز داشته باشید.

برای ثبت نام و شرکت در دوره ی آموزش پاکسازی صادقیه به یک سری وسایل و محصولات نیاز خواهید داشت که باید در مراحل و جلسات مختلف دوره مورد استفاده قرار گیرند. شما می توانید برای تهیه ی پکیج محصولات و وسایل مورد نیاز مشاوره دریافت کنید. میکرونیدلینگ که یکی از شاخه های اصلی پاکسازی پوست به شمار می رود، از جمله ترفندهایی است که در این دوره ی آموزشی به طور کامل به آن پرداخته خواهد شد و می توانید این روش را به صورت حرفه ای یاد بگیرید.

آموزش پاکسازی صادقیه

 شرایط ثبت نام در دوره ی آموزش پاکسازی صادقیه

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید