آموزش کاشت ناخن

آموزش کاشت ناخن

 

آموزش کاشت ناخن، خدمات ناخن یکی از پردرآمدترین مشاغل آرایشگاهی است و با توجه به این که مشتریان ناخن، ماهانه یا حتی بعد دو سه هفته برای ترمیم مراجعه می کنند می توان گفت که این رشته آرایشگاهی مشتریان خود را همواره در تمامی ماه های سال خواهد داشت. در صورتی که به دنبال درآمد بالاتر هستید، پیشنهاد می شود در دوره های پیشرفته کاشت نیز شرکت کنید.

اولین توصیه ما به شما این است که دقت داشته باشید که آموزش کاشت باید به صورت صحیح و اصولی انجام گیرد و در عین حال آموزش به تنهایی نمی تواند شما را برای ورود به این بازار کار جذاب آماده کند و آموزش کاشت باید در کنار تمرین و زیر نظر مربی باشد. بازار کاشت بسیار جذاب و پر از مشتریان متنوع می باشد اما تنها ناخن کارانی در این بازار سهم قابل توجه خواهند داشت که آموزش ها و تمرین های حرفه ای را زیرنظر مربیان کارکشته گذرانده باشند. در غیر این صورت به جای ورود به این بازار و بهره مند شدن از درآمدی چند برابر حقوق های کارمندی، صرفا برای خود هزینه تراشیده اند و آن را در جیب افراد سودجو وارد کرده اند.

دوره آموزش کاشت ناخن

 

کلاس های دوره آموزش کاشت ناخن به صورت خصوصی ، نیمه خصوصی و عمومی برگزار می شود. تعداد نفرات کلاس های خصوصی 1 تا 3 نفر، کلاس های نیمه خصوصی 3 تا 5 نفر و کلاس های عمومی از 3 تا 8 نفر تشکیل می شود.

امکان برگزاری کلاس ها در آخر هفته برای هنرجویان شاغل و در اختیار قرار دادن خوابگاه برای افرادی که از شهرستان تشریف می آورند از دیگر مزایای آموزشگاه آرایشگری نارتا است.

سرفصل های دوره آموزش کاشت ناخن

 

  • آموزش کاشت با ژل
  • آموزش کاشت با پودر
  • آموزش کاشت مادر
  • آموزش کاشت هلویی
  • آموزش کاشت با قالب
  • آموزش کاشت با پلی ژل
  • آموزش کاشت با ژل کاسه ای
  • آموزش کاشت پلی ژل با قالب
  • آموزش هواگیری کاشت ناخن
  • آموزش ریمو کردن کاشت ناخن در خانه تنها با ۱ روش ساده
  • آموزش کاشت با ژل بیلدر
  • آموزش کاشت بیبی بومر
  • آموزش کاشت با فرمر
  • آموزش ژلیش ناخن طبیعی
  • آموزش کاور ناخن

تمام ابزار مورد نیاز دوره آموزشی کوتاهی مو، توسط آموزشگاه آرایشگری نارتا به هنرجویان ارائه می شود. هزینه پک ها بر عهده هنرجو می باشد. این ابزار ، شامل: سوهان برقی، سوهان دستی، ست سر سوهان مانیکور سر سوهان‌الماسه، استوانه سر سوهان الماسه، استوانه سر گرد، عقب زن، نیپر،قلم وان بال، قلم تخت، قلم کار با ژل، کاتر تیپ، فرمر، قالب کاشت می شود.

 

 
 
 
 

هزینه دوره آموزش لاین اکرولیک و طراحی ناخن

 

 

در دوره آموزش مبتدی کاشت ناخن، بعد از این که هنرجو با روش های حفظ بهداشت ناخن و جلوگیری از ایجاد قارچ ناخن آشنا شد موارد عملی به ایشان آموزش داده خواهد شد. هنرجو روش های کاشت ناخن، مزیت های هر روش، تفاوت های آن ها، نحوه سوهان کشی و حرکت صحیح دست به هنگام سوهان کشی، میزان فشار مناسب و نحوه حرکت دست ها در گوشه های ناخن ها را طی دوره عملی کاشت ناخن، به صورت کامل آموزش می بیند. عناوین سرفصل های آموزشی دوره مبتدی عبارتند از: مانیکور خشک، مانیکور تر، پدیکور، کاشت پایه، کاشت هلویی، کاشت میکس، ریموور، کار با انواع قالب، کاشت تزیینی، مرمریت و گل خشک سیلک، طلاکوب، ماربل

آموزشگاه آرایشگری نارتا دوره های عمومی را با ظرفیت دوره نیمه خصوصی برگزار می کند.

هزینه آموزش لاین اکرولیک و طراحی ناخن (دوره 0 تا 100) به همراه مدرک فنی و حرفه ای

 

هزینه دوره آموزش لاین ژل

 

آموزشگاه آرایشگری نارتا دوره های عمومی را با ظرفیت دوره نیمه خصوصی برگزار می کند.

هزینه دوره آموزش کاشت ناخن پیشرفته

 

در این دوره هنرجو زیر نظر مربی فنی حرفه ای موارد زیر را آموزش می بیند: شناخت ساختمان و معماری ناخن، آموزش مانیکور روسی با دستگاه، مواد گذاری تک مرحله ای با پودر(وان بال)، کاشت بیبی بومر، کار با پودرهای رنگی و گل برجسته، صدف سازی و گریم ناخن با پودر (قلم و شابلون)، فرنچ های ژورنالی(مرمید، فلاورینگ، حفره، اینتریور دیزاین)، شناخت متریال ژل، کاشت ژل پایه، ترمیم با ژل و لمینت (استحکام سازی ناخن طبیعی) • گیفت دوره: آموزش ساخت ژل و پلی ژل رنگی

 

 

هزینه دوره آموزش لاین فلایون

 

 

 
 

انواع روش های آموزش کاشت ناخن

 

به علت تنوع در روش های کاشت ناخن، در مباحث آموزشی آن نیز تنوع زیادی وجود دارد.

اما ریشه و اساس آموزش کاشت ناخن را شناخت محیط کار، شناخت مواد و ابزار کاشت ناخن، اصول ضدعفونی محیط و ابزار، نحوه برخورد با مشتری و مانیکور و پدیکور صحیح تشکیل می دهد که بایستی به صورت تئوری و عملی آموزش ببینید.

توانایی شما پس از دوره کاشت ناخن

 

پس از گذراندن دوره آموزش کاشت ناخن، هنرجو با انواع روش های انجام کاشت ناخن با روش های قالب ، تیپ و فرمر آشنا می شود همچنین انواع روش های لمینت ناخن و کاور ناخن را می آموزد. همچنین با جدیدترین انواع کاشت های فانتزی و ترکیبی مانند بیبی بومر ، کاشت با ژل ، گریم ناخن با کاشت ، بیبی بومر ، کاشت با فرنچ ، کاشت با صدف سازی ، کاشت وان بال و … آشنا شده و مهارت و تخصص کاشت ناخن را متناسب با متد جدید فرا می گیرد.

بازار کار کاشت ناخن چطوره؟

 

خدمات ناخن یکی از پردرآمدترین مشاغل آرایشگاهی است و با توجه به این که مشتریان ناخن، ماهانه یا حتی بعد دو سه هفته برای ترمیم مراجعه می کنند می توان گفت که این رشته آرایشگاهی مشتریان خود را همواره در تمامی ماه های سال خواهد داشت. در صورتی که به دنبال درآمد بالاتر هستید، پیشنهاد می شود در دوره های پیشرفته کاشت ناخن نیز شرکت کنید.

آموزش کاشت ناخن دارای بخش های تئوری و عملی می باشد که هر دو بخش علاوه بر آموزش، نیاز به تمرین و تکرار در حضور مربی دارد. تمرین مهمترین بخش در آموزش کاشت ناخن است .

تخفیف ویژه

آموزش هر لاین آرایشگری ۹۰۰ تومان
مدرک فنی حرفه ای
به مدت محدود