تمامی نکات آموزش رنگ و لایت ستارخان

در بسیاری از مواقع، زمانی که حرف از تغییر ظاهر می شود همواره اولین کاری که به ذهن ما می رسد، تغییر مدل مو یا رنگ مو است. بنابراین یکی از پرکاربرد ترین محصولات زیبایی، رنگ مورد استفاده در سالن های زیبایی یا مصارف خانگی است. در واقع تغییرات ظاهری ایجاد شده در مو هر چقدر هم که ناچیز باشد باز هم در زیبایی ظاهری، نقش بسیار مهمی را ایفا خواهد کرد. ما امروز قصد داریم شما را با یکی از این مراکز که آموزش رنگ و لایت ستارخان می باشد آشنا کنیم. سایر خدمات چون آموزش مژه ستارخان نیز میان هنرجویان این آموزشگاه بسیار معروف ومحبوب شده است.

رنگ مو در گذشته تا به امروز، به عنوان یکی از روش های زیبایی کاربرد داشته و در گذر زمان دستخوش تغییرات زیادی شده است. به طوری که ما امروز انواع مختلفی از آن را در بسیاری از سالن های زیبایی مشاهده می کنیم. نکات قابل تامل درباره رنگ مو این است که در واقع شما هنگام رنگ کردن موی خود باید نسبت به نوع مو و تاثیر رنگ بر روی آن آگاهی داشته باشید تا پس از انجام تغییرات دچار مشکل یا پیامد های وارده بر سلامت مو های خود نشوید همچنین می توانید با فراگیری نکات آموزش کراتین در غرب تهران پس از انجام هر گونه خدمات رنگ و مش از آسیب های وارده جلوگیری کنید .

   آموزش رنگ و لایت

   آموزش رنگ و لایت

 

انواع رنگ مو

بسیاری از مواد مورد استفاده در سالن ها و آموزشگاه آرایشگری در غرب تهران، از جمله آموزش رنگ و لایت ستارخان انواع متفاوتی دارند. پس رنگ مو نیز از این قاعده مستثنی نیست و دارای انواع مختلفی است که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم.

رنگ مو نیمه دائمی

این رنگ مو همانطور که از نامش مشخص است به صورت نیمه دائمی است. ماندگاری آن با توجه به فاکتور هایی چون نوع مو، سلامت مو و میزان تخلخل مو میزان متفاوتی دارد. با شست و شو با شامپو و شوینده های مختلف مو این رنگ مو،  بین 4 الی 12 مرتبه شست و شو ماندگاری خواهد داشت. طریقه استفاده از این محصول به این صورت است مقداری از آن را با حجم کمی از اکسیدان ترکیب کرده و سپس از آن استفاده می کنند. فرمول این رنگ مو مقدار آمونیاک کمتری دارد و بیشتر برای تثبیت رنگ موی طبیعی افراد مورد کاربرد است همچنین برای افرادی که تاکنون موی خود را  رنگ و لایت نکرده اند پیشنهادی است.

رنگ مو دائمی

با توجه به نامی که برای این رنگ مو انتخاب شده است این محصول یک رنگ موی دائمی است که رنگ موی افراد را به صورت دائم و همیشگی تغییر خواهد داد برخلاف رنگ موی دائمی که ماندگاری متفاوتی دارد این رنگ مو با شست و شو تغیرری نخواهد کرد فقط زمانی تغییر مشاهده می شود که موی تازه رشد روی سر شما مشاهده شود در چنین مواقعی رنگ دو قسمت از سر شما متفاوت خواهد بود. این رنگ مو بیشتر برای زمان هایی پیشنهاد می شود که شما قصد دارید تغییر بسیار بزرگی را در ظاهر خود ایجاد کنید. از این محصول برای روشن کردن مو یا به پایه رساندن مو و یا تیره کردن آن استفاده می شود.

رنگ موی موقتی

بسیاری از رنگ های پودری و اسپری ها موجود در بازار از جمله مثال های این رنگ مو هستند که بیشتر به صورت رنگ های فانتزی و در کاربرد های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند و کار با آن بسیار راحت است. بر خلاف ماندگاری سایر رنگ های ذکر شده این محصول ماندگاری بالایی نداشته و با یک بار شست و شو با مواد شوینده از روی مو های شما پاک خواهد شد.

همانطور که در بالا ذکر کردیم انواع متفاوتی از رنگ مو در بازار موجود اما رنگ موی مورد استفاده در هر کاربردی باید از کیفیت خوبی برخوردار باشد تا بتوان نتیجه مطلوبی بر روی زیبایی ظاهر شما داشته باشد بنابراین همیشه باید توجه داشته باشید کمیت را فدای کیفیت نکنید.

 

 

آموزش رنگ و لایت

   آموزش رنگ و لایت ستارخان

 

 

 

انواع تکنیک های رنگ مو در آموزش رنگ  و لایت ستارخان

در سالن های معروف و آرایشگاه صادقیه، از تکنیک های متفاوتی برای تغییر رنگ مو متناسب با رنگ پوست و شکل ظاهری و فرم صورت هر فرد استفاده می شود که آموزش رنگ و لایت ستارخان نیز یکی از این مراکز می باشد.

  • رنگ موی بالیاژ
  • رنگ موی آمبره
  • رنگ موی سامبره
  • رنگ موی فلوئید
  • رنگ موی هایلایت
  • رنگ موی بیبی لایت
  • رنگ موی اسپلش لایت
  • رنگ مو رنز
  • رنگ مو تورتویزشل

مواردی که به آن ها اشاره کردیم از جمله تکنیک هایی هستند که امروزه بسیار محبوب و به اصطلاح مد شده اند. افراد بسیاری بر این باورند که شما با انتخاب هر یک از این تکنیک ها و پیاده کردن آن بر روی مو های خود می توانید علاوه بر داشتن ظاهری فریبنده، حال و هوایی نیز تازه کنید.

بررسی انواع روش های تکنیک لایت

لایت یا مش یکی از انواع تکنیک های رنگ مو است که با استفاده از ابزار و وسایل مناسب در مراکز تخصصی انجام می شود. از جمله از این ابزار ها که ما نسبتا با آنها آشنایی داشتیم عبات اند از  فویل، دیسک و کلاه مش که هر کدام با توجه نوع کاربرد و روش متفاوت لایت در زمان مناسب مورد استفاده قرا می گیرند. آموزش رنگ و لایت ستارخان در لاین و انواع متفاوتی ارائه می شوند که ما در ادامه هر کدام را به صورت کامل بررسی می کنیم.

هایلایت

پر کاربرد ترین نوع و شناخته ترین نوع از تکنیک لایت، هایلایت است. این روش در ایران بسیار مورد پسند بین خانم ها و از همه مهم تر بین عروس های جوان است. این روش با استفاده از ابزار هایی چون کلاه مش و فویل قابل اجرا است. با این تکنیک که به کمک دکوپاژ و مواد دکلره انجام می گردد زیر ساز ها و سایه روشن ایجاد شده با رنگ مو های روشنی چون نسکافه ای، زیتونی و… هارمونی و ترکیب زیبایی در چهره شما ایجاد خواهد کرد.

 

آموزش رنگ و لایت

 

    آموزش رنگ و لایت ستارخان

 

 

سان لایت

یکی از لاین های آموزش رنگ و لایت ستارخان، سان لایت  می باشد دلیل نامگذاری این روش شباهت ایجاد شده توسط آن بر روی سر، مانند خورشید است. در روش سان لایت  قسمت بالای سر توسط رنگ روشن، به روشن ترین حالت ممکن در می آید که به دکلره و تمامی نکات به کارگیری شده در آن برای به پایه رساندن مو نیاز است. در برخی موارد به ایجاد تکه هایی از رنگ روشن در لا به لای مو توسط میکاپ آرتیست ها سان لایت گفته می شود.

وی لایت

از دیگر لاین های  لایت ترند امروزه  آموزش رنگ و لایت ستارخان وی لایت نام دارد که که کلمه ای است گرفته شده از ویولت به معنای بنفش، در واقع در این نوع لایت طیف های گسترده ای از رنگ بنفش استفاده می شود که امسال به عنوان رنگ ترند شده در سال، بسیار محبوب بوده و توسط افراد زیادی انجام می شود.

مون لایت

مون لایت روشی است دقیقا بر عکس سان لایت که طرفدار بسیار زیادی در ایران نداشته چرا که بانوان ایرانی بر این باور اند که رنگ موی تیره زیبایی چندانی ندارد. خانم های ایرانی رنگ موی بلوند و روشن تر را ترجیح داده و به عنوان معیار زیبایی تعریف می کنند. در این روش قسمت بالایی مو از ریشه توسط رنگ ساژ تیره و قسمت های زیرین مو توسط دکلره به حالت روشن در می آید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید