آموزش اکستنشن مو

آموزش اکستنشن مو

 

 

در دوره آموزش اکستنشن مو، روند کامل نصب انواع اکستنشن موی طبیعی و مصنوعی جهت بلند و پرپشت به نظر رسیدن موها به شما آموزش داده می شود. این دوره شامل آموزش های جامع مربوط به اکستنشن مو از جمله: آموزش اکستنشن با موی طبیعی، آموزش اکستنشن با موی مصنوعی، آموزش اکستنشن با رینگ، آموزش اکستنشن لیزری، آموزش اکستنشن لاینی، آموزش اکستنشن چسبی، آموزش اکستنشن با دوخت و آموزش ترمیم و ریمو اکستنشن می شود. هنرجو در این دوره نحوه انتخاب بهترین مدل اکستنشن با توجه به موهای مشتری را می آموزد. هدف این دوره آموزشی، تربیت افراد ماهر و متخصصی است که توانایی اجرای تمام مدل های اکستنشن برای انواع مدل موها در قد و اندازه های متفاوت را دارند.

(نام سرفصل فنی حرفه ای:‌کلاه گیس بافت با موی طبیعی زنانه)

 

 

 

نحوه برگزاری کلاس آموزش اکستنشن مو

 

 

کلاس های دوره آموزش اکستنشن مو به صورت خصوصی ، نیمه خصوصی و عمومی برگزار می شود. تعداد نفرات کلاس های خصوصی 1 تا 3 نفر، کلاس های نیمه خصوصی 3 تا 5 نفر و کلاس های عمومی از 3 تا 8 نفر تشکیل می شود.

امکان برگزاری کلاس ها در آخر هفته برای هنرجویان شاغل و در اختیار قرار دادن خوابگاه برای افرادی که از شهرستان تشریف می آورند از دیگر مزایای آموزشگاه آرایشگری نارتا است.

 

سرفصل های اکستنشن مو

 

  • آموزش اکستنشن با موی طبیعی
  • آموزش نصب اکستنشن با رینگ
  • آموزش اکستنشن با موی مصنوعی
  • آموزش نصب اکستنشن با چسب
  • آموزش ترمیم و ریموو اکستنشن مو
  • آموزش اتصال حرارتی و دوخت مو

توانایی شما پس از دوره اکستنشن مو

 

پس از گذراندن دوره آموزش اکستنشن مو، هنرجو با انواع روش های اکستنشن، ریمو کردن اکستنشن و … آشنا شده و مهارت و تخصص اکستنشن مو را متناسب با متد جدید فرا می گیرد.
به راحتی می توانید با اجاره صندلی در سالن های زیبایی و تبلیغات در شبکه های اجتماعی درآمد بالایی را کسب کنید .

 

تمام ابزار مورد نیاز دوره آموزشی اکستنشن مو، توسط آموزشگاه آرایشگری نارتا به هنرجویان ارائه می شود. هزینه پک ها بر عهده هنرجو می باشد. این ابزار شامل: موهای مخصوص طبیعی و مصنوعی، اتو موی مخصوص اکستنشن، گیره های جدا کننده مو، انواع پلت های مخصوص، انواع چیپ های مختلف مورد استفاده در اکستنشن مو، چسب کراتین، چسب حرارتی، رینگ، کلیپس و محافظ، می شود.

 

هزینه دوره آموزش بافت مو

 

برای خانم هایی کارمند و یا افرادی که از شهرستان تشریف می آورند، امکان برگزاری کلاس ها در آخر هفته ها، روزهای تعطیل و ساعت های عصر نیز وجود دارد.

آموزشگاه آرایشگری نارتا دوره های عمومی را با ظرفیت دوره نیمه خصوصی برگزار می کند.

پس از اتمام دوره اموزش اکستنشن مو در آموزشگاه آرایشگری آکادمی محمدی شما با تمام ابزارهای مورد نیاز برای انجام اکستنشن از جمله انواع موهای مورد استفاده در این روش، اتو موی التراسونیک ، گیره جدا کننده موها، انواع پلت های کراتینی ، انواع چیپ های اکستنشن، محافظ مو، محافظ انگشتان، چسب کراتین، رینگ، کلیپس، چسب حرارتی، لیرز آشنا خواهید شد و در کار با آنها حرفه ای می شوید.

تمام روش هایی که یک اکستنشن کار حرفه ای باید برای انجام کار بداند را یاد می گیرید و در مهم ترین متدهای روز اکستنشن از جمله اکستنشن با موی طبیعی و موی مصنوعی، اکستنشن مو با رینگ و با روش لیزری(کراتین)، اکستنشن دوختی(گره ای) و چسبی (کلیپسی)، اکستنشن مو لاینی، میکرو لینک، میکرو بید، میکرو لوپ و ترمیم و ریمو اکستنشن مسلط می شوید

شما می‌توانید قبل از ثبت نام یک جلسه به طور آزمایشی در کلاس شرکت کنید تا با محیط کلاس و نحوه آموزش مربی آشنا شوید.

خیر. برای تاسیس سالن زیبایی باید دوره آرایش و پیرایش را بگذرانید یا در هفت دوره مربوط به مهارت های آرایش و پیرایش به صورت مجزا شرکت کنید.

بله در مرحله تمرین تکنیک ها لازم هست که مدل به همراه داشته باشید.

 

مدت زمان دوره آموزش اکستنشن مو در آموزشگاه آرایشگری آکادمی محمدی ۶ ساعت می باشد که امکان برگزاری کلاس ها به صورت نیمه فشرده و فشرده نیز بنا به درخواست هنرجویان وجود دارد

 

تخفیف ویژه

آموزش هر لاین آرایشگری ۹۰۰ تومان
مدرک فنی حرفه ای
به مدت محدود