آموزش میکروپیگمنتیشن

آموزش میکروپیگمنتیشن

 

 

در دوره آموزش میکروپیگمنتیشن، یک روند کامل طراحی و اجرای انواع آرایش نیمه دائم جهت رفع نواقص و زیبایی بیشتر چهره به شما آموزش داده می شود. این دوره شامل آموزش های جامع مربوط به میکروپیگمنتیشن از جمله: آموزش طراحی قبل از انجام کار با توجه به فرم صورت هر مشتری، آموزش استفاده از قلم میکروپیگمنتیشن، آموزش میکروپیگمنتیشن ابرو، خط چشم، رژ لب و خط لب می شود.

میکروپیگمنتیشن یا آرایش دائم کاربرد گسترده ای در آرایش صورت از جمله ابرو، خط مو ، لب و چشم دارد و به دلیل راحتی آن مورد توجه بانوان قرار گرفته است.
با توجه به علاقه بانوان به داشتن ظاهری زیبا در تمام طول روز میکروپیگمنتیشن طرفداران زیادی دارد و با داشتن مدرک معتبر فنی و حرفه ای به راحتی می توان در این زمینه به فعالیت خود ادامه دهید و کسب در آمد کنید.

 

نحوه برگزاری کلاس آموزش میکروپیگمنتیشن

 

 

کلاس های دوره آموزش میکروپیگمنتیشن به صورت خصوصی ، نیمه خصوصی و عمومی برگزار می شود. تعداد نفرات کلاس های خصوصی 1 تا 3 نفر، کلاس های نیمه خصوصی 3 تا 5 نفر و کلاس های عمومی از 5 تا 15 نفر تشکیل می شود.
امکان برگزاری کلاس ها در آخر هفته برای هنرجویان شاغل و در اختیار قرار دادن خوابگاه برای افرادی که از شهرستان تشریف می آورند از دیگر مزایای آموزشگاه آرایشگری نارتا است.

 

 

بازار کار میکروپیگمنتیشن چطوره؟

 

 

با توجه به تغییرات هر روزه در دنیای مد و درخواست های متغیر مشتریان، توجه افراد به میکروپیگمنتیشن بیشتر از گذشته شده است زیرا این روش به نسبت تاتو، درد کمتری دارد و برای ترمیم موی آقایان(فی اسکالپ) نیز کاربرد دارد. این رشته به دلیل گستردگی زیر شاخه هایش، جزو رشته های بسیار پر درآمد در حوزه ارایشگری محسوب می شود.

مطالب برای دوره میکرو پیگمنتیشن ،میکروبلینینگ،هاشور،تاتو

 

ابزار و وسایل آموزشی در قالب پک های آموزشی به هنرجویان ارائه می شود. هزینه پک ها بر عهده هنرجو می باشد. این ابزار شامل موارد زیر می باشد: دستگاه میکروپیگمنتیشن (ملاک انتخاب دستگاه مناسب، قدرت موتور بالا و ارتعاش پایین آن است. هر چقدر میزان لرزش کمتر و قدرت تزریق بیشتر باشد، میکروپیگمنتیشن بهتر انجام شده و زیبایی ابرو، لب، چشم و … بیشتر می شود)، سوزن های استریل یک بار مصرف و رنگ مخصوص.

 
 

هزینه دوره آموزش میکروپیگمنتیشن

 

آموزشگاه آرایشگری نارتا برای صرفه جویی در هزینه های هنرجویان دوره های مبتدی و پیشرفته را تنها با پرداخت هزینه یک دوره برگزار می کند.

آموزشگاه آرایشگری نارتا دوره های عمومی را با ظرفیت دوره نیمه خصوصی برگزار می کند.

مدت زمان آموزش میکروپیگمنتیشن در آموزشگاه آرایشگری  محمدی یک ماه و نیم تا دو ماه است. البته برای هنرجویان ساکن شهرستان و شاغل ، دوره های آموزش خصوصی به صورت کوتاه مدت و فشرده نیز برگزار خواهد شد.

بله، همه جلساتآموزش میکروپیگمنتیشن به صورت عملی برگزار می شود. البته آموزش های عملی در ابتدا توسط مربی انجام می گردد و سپس توسط هنرجویان بر روی پوست مصنوعی طراحی می شود. در نهایت بر روی مدل حقیقی تحت نظر مربی انجام می شود تا مو و پوست صورت مدل به حساسیت یا آسیبی بر نخورد .

بله. برای انجام میکروپیگمنتیشن باید دستگاه میکروپیگمنتیشن خریداری شود .

بله. آکادمی محمدی آموزش ها رو در زمان های متفاوت و به صورت فشرده و نیمه فشرده برگزار می کند تا هنرجویان بتوانند در زمان های متفاوتی در دوره ها شرکت کنند و همچنین در صورت نیاز از خوابگاه نیز استفاده کنند.

بله ، برای این دوره و تمامی دوره های آموزشگاه آرایشگری  آکادمی محمدی مدرک معتبر فنی و حرفه ای ارائه می گردد.

نمونه کارهای آموزش میکروپیگمنتیشن

تخفیف ویژه

آموزش هر لاین آرایشگری ۹۰۰ تومان
مدرک فنی حرفه ای
به مدت محدود