آموزش کوتاهی مو

آموزش کوتاهی مو

آموزش کوتاهی مو در آموزشگاه آرایشگری نارتا توسط مربیان مجرب فنی حرفه ای برگزار می شود. این کلاس شامل سرفصل های جامع مربوط به کوتاه کردن موها در فرم و اندازه های مختلف می شود. هنرجویان در پایان دوره آموزش ، برای ورود به بازارکار آماده می شوند و قادر به دریافت مدرک فنی حرفه ای می باشند. کوتاه کردن مو باعث تنوع در ظاهر و چهره شما می شود و در شاد کردن روحیه هم تاثیر مثبتی دارد. انتخاب مدل مناسب کوتاهی با توجه به فرم صورت و جنس موی افراد مهم ترین نکته در آموزش می باشد. این کار علاوه بر تاثیر مثبت در آراستگی ظاهری باعث جلوگیری از ایجاد موخوره نیز می شود. کوتاه کردن موها روش های مختلفی دارد و هرکدام از روش ها باید با تکنیک صحیح اجرا شوند تا به نتیجه دلخواه رسید.

دوره آموزش کوتاهی مو

شامل دوره مبتدی و پیشرفته می باشد، در دوره مبتدی هنرجو با کوتاهی های پایه آشنا می شود و اصول صفر تا صد آن را فرا می گیرد. در دوره پیشرفته هنرجو با کوتاهی از روی عکس و تصویر (کوتاهی ژورنالی) آشنا می شود.
هنرجو ابتدا باید دوره های مبتدی کوتاهی را بگذراند تا با پایه های کوتاهی آشنا شود سپس برای تکمیل کردن تخصص خود در دوره های پیشرفته کوتاهی مو (آموزش کوتاهی ژورنالی) شرکت کند. پس از آن می توان به عنوان کوپ کار در سالن های زیبایی مشغول به کار شد.

سرفصل های دوره آموزش کوتاهی مو

  • معرفی ابزار
  • معرفی انواع مدل های کوتاهی
  • شناخت زوایای مختلف در تمامی نقاط سر
  • آموزش تکنیک کوتاهی های خطی(مصری،باب)
  • آموزش تکنیک لیر
  • آموزش تکنیک شانه قیچی
  • آموزش کوتاهی های بلند(فارا،فکس،ننا،ویولت)
  • آموزش کوپ های کوتاه (کرنلی،قارچی،آلمانی،تخم مرغی)
  • آموزش کوتاهی های ترکیبی(سیبل)
  • آموزش براشینگ مو
  • تکنیک پیتاژ اولیه

تمام ابزار مورد نیاز دوره آموزشی کوتاهی مو، توسط آموزشگاه آرایشگری نارتا به هنرجویان ارائه می شود. هزینه پک ها بر عهده هنرجو می باشد. این ابزار شامل: انواع قیچی های مخصوص کوتاهی مو، انواع اسپری های فیکس کننده مو، آب پاش، شامپو، سشوار، اتوی مو و پیش بند یک بار مصرف می شود.

 
 

 

هزینه دوره آموزش کوتاهی مو ژورنالی

هزینه شرکت در دوره های آموزش کوتاهی مو آموزشگاه آرایشگری زنانه فنی حرفه ای آکادمی نارتا، متناسب با تمام بودجه ها طراحی شده است. از این جهت کلاس های این دوره به سه شکل خصوصی(۱ تا ۳ نفر)، نیمه خصوصی(۳ تا ۵ نفر) و گروهی(۵ تا ۱۵ نفر) برگزار می شود. همچنین برای خانم های شاغل و عزیزانی که از شهرستان تشریف می آورند، امکان تشکیل کلاس ها در روزهای تعطیل نیز وجود دارد .

آموزشگاه آرایشگری نارتا دوره های عمومی را با ظرفیت دوره نیمه خصوصی برگزار می کند.

 

بعداز دوره آموزشی کوتاهی مو شما قادر خواهید بود…

دوره آموزش کوتاهی مو ، پس از اتمام دوره مبتدی ، پیشرفته و تخصصی کوتاهی مو ، کارآموز می تواند با تسلط کامل تمامی درخواست های مشتریان و متقاضیان خود را مبنی بر تند زنی،کوتاهی ژورنالی و انواع کوتاهی مو را انجام دهد. بعد از آموزش شما می توانید در سالن یا آرایشگاه خود و یا دیگران مشغول به کار و ارائه خدمات حرفه ای شوید . هر چه خدمات حرفه ای انجام دهید دستمزدی که برای یک مدل خاص خواهید گرفت زیاد خواهد بود و یک کسب و کار خوب نسبت به تلاش و پشتکارتان راه اندازی خواهید کرد.

آیا تجربه ی کوتاهی مو داشته اید که مو حالت خشک به خود گرفته باشد یا نتوانید موها را به حالت دلخواه درآورید؟ شاید بگویید یک کوتاهی مو خوب را چگونه باید انجام داد؟ همه و همه تکنیک های آموزشی را در دوره آموزشی کوتاهی مو آموزشگاه آرایشگری نارتا توسط بهترین مدرس کوتاهی مو خواهید آموخت و به شما این امکان را می دهد تا در اصول اساسی کوتاهی مو برتری پیدا کنید و درنهایت با قبولی در آزمون های این دوره آموزشی مدرک معتبر فنی و حرفه ای را دریافت خواهید کرد. این دانش مهارت هایی را به شما می دهد که به شما امکان می دهد در حرفه خود موفق باشید و پیشرفت نمایید.

شما آموزش خواهید دید که چگونه طرح و مدل کوتاهی را انتخاب کرده که متناسب با چهره و جنس مو مشتری بوده تا هرچه بهتر زیبایی صورت را نمایان سازد و عیب های صورت را بپوشاند و این مهمترین نکته در آموزش کوتاهی مو بوده و بعد با استفاده از تکنیک های صحیح و درست انجام کار برای شما آسان و رضایت بخش خواهد بود.

نمونه کارهای آموزش کوتاهی مو

تخفیف ویژه

آموزش هر لاین آرایشگری ۹۰۰ تومان
مدرک فنی حرفه ای
به مدت محدود