آموزش گریم و میکاپ

آموزش گریم و میکاپ

آموزش گریم و میکاپ در آموزشگاه آرایشگری نارتا توسط مربیان مجرب فنی حرفه ای برگزار می شود. این کلاس شامل سرفصل های جامع مربوط به آموزش میکاپ صورت، متعادل سازی چهره، آموزش گریم صورت و آموزش آرایش شب و روز می شود. هنرجویان در پایان دوره آموزش میکاپ صورت، برای ورود به بازارکار آماده می شوند و قادر به دریافت مدرک فنی حرفه ای می باشند. با گریم و میکاپ صورت می توان فرم چهره را اصلاح کرد، به گونه ای که دیگر نیازی به آرایش های غلیط نباشد. با کمک گریم صورت می توان روی متعادل سازی برجستگیها، فرو رفتگی ها و زوایای صورت کار کرد و با تکنیک سایه روشن و ایجاد خطای دید می توان بعضی قسمت های صورت را برجسته تر کرد یا بعضی قسمت ها را پوشاند، اما نتیجه کار چهره ای جذاب، بی نقص و طبیعی خواهد بود. شناخت انواع چهره ها و انجام آرایش متناسب با هر چهره، کلید موفقیت در انجام گریم و میکاپ صورت می باشد.

نحوه برگزاری دوره گریم و میکاپ

کلاس های دوره آموزش میکاپ به سه صورت، خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی برگزار می شود. طبق قوانین فنی حرفه ای تعداد نفرات کلاس های خصوصی بین ۱ تا ۳ نفر، نیمه خصوصی ۳ تا ۸ نفر و گروهی از ۸ تا ۱۵ نفر تشکیل می شود. کلاس ها بعد از به حد نصاب رسیدن با هماهنگی مربی هفته ای سه بار برگزار می شود. ضمنا برای خانم هایی کارمند و یا افرادی که از شهرستان تشریف می آورند، امکان برگزاری کلاس ها در آخر هفته ها، روزهای تعطیل و ساعت های عصر نیز وجود دارد.

سرفصل های فنی و حرفه ای گریم و میکاپ (متعادل سازی چهره)

  • آشنایی با انواع چهره ها
  • آشنایی با انواع پوست ها
  • شناخت برند ها ومحصولات
  • گریم خشک
  • کانتورینگ خشک و چرب
  • مژه گذاری
  • ۵ مدل اصلی سایه
  • آموزش آرایش ابرو
  • آرایش لب
  • هایلایت کردن
  • فیکس کردن میکاپ

تمام ابزار مورد نیاز دوره آموزش آرایش صورت، توسط آموزشگاه آرایشگری نارتا به هنرجویان ارائه می شود. هزینه پک ها بر عهده هنرجو می باشد. این ابزار شامل: انواع پالت های سایه، خط چشم، انواع کرم پودر، کانسیلر، پرایمر، پودرهای فیکساتور، انواع ریمل ، انواع رژ لب، برق لب، ابزار کانتور، براش های مخصوص میکاپ و تمام لوازم مورد نیاز میکاپ و گریم حرفه ای می شود.

هزینه دوره آموزش گریم و میکاپ

آموزشگاه آرایشگری نارتا برای صرفه جویی در هزینه های هنرجویان دوره های مبتدی و پیشرفته را تنها با پرداخت هزینه یک دوره برگزار می کند.

آموزشگاه آرایشگری نارتا دوره های عمومی را با ظرفیت دوره نیمه خصوصی برگزار می کند.

در پایان دوره آموزش آرایش با نحوه استفاده از تمام وسایل آرایشی از جمله انواع پرایمرها، انواع کانسیلر و کانتور، مژه مصنوعی، رژگونه، رژ لب، خط چشم، سایه، مداد ابرو، فیکس کننده آرایش و … آشنا می شوید و تکنیک های گریم و کانتور را جهت متعادل سازی اعضای چهره (پیشانی، ابرو، بینی، گونه، لب، چانه، فک، غبغب و گردن) یاد می گیرید.

شما در انجام انواع میکاپ کلاسیک، میکاپ لایت و اروپایی، آرایش هالیوودی، گریم چرب، گریم خشک، گریم واترپروف، استروبینگ و فینیشینگ مسلط می شوید.

مدت زمان آموزش گریم و میکاپ در آموزشگاه آرایشگری آکادمی محمدی در دوره عمومی یک ماه و نیم است. البته برای هنرجویان ساکن شهرستان و شاغل، دوره هایآموزش گریمبه صورت کوتاه مدت و فشرده نیز برگزار خواهد شد.

 

بله، همه جلسات آموزش گریم و میکاپ به صورت عملی برگزار می شود. البته تمام آموزش های عملی در ابتدا توسط مربی انجام می گردد و سپس توسط هنرجویان تحت نظر مربی انجام می شود تا پوست صورت مدل به حساسیت یا آسیبی بر نخورد.

 

دوره آموزش خودآرایی شامل آموزش براشینگ مو و آموزش میکاپ با توجه به مدل مو و صورت خود هنرجو است و پس از پایان این دوره هنرجو می آموزد که چگونه موهای خود را براشینگ کند و با توجه به فرم صورت اش، خود را آرایش کند. در صورتی که در دوره آموزش گریم و میکاپ تمام مباحث آرایش صورت از آموزش پاکسازی پوست تا آموزش گریم حرفه ای با جدید ترین متد ها و ابزارهای تخصصی میکاپ آموزش داده می شود و هنرجویان پس از پایان این دوره می توانند در آرایشگاه ها مشغول به کار شوند. همچنین در دوره آموزش آرایش عروس تمرکز بر روی آموزش میکاپ های فوق تخصصی و گریم های ماندگار برای عروس می باشد.

بله. آکادمی محمدی آموزش ها رو در زمان های متفاوت و به صورت فشرده و نیمه فشرده برگزار می کند تا هنرجویان بتوانند در زمان های متفاوتی در دوره ها شرکت کنند و همچنین در صورت نیاز از خوابگاه نیز استفاده کنند.

نمونه کارهای آموزش گریم و میکاپ

تخفیف ویژه

آموزش هر لاین آرایشگری ۹۰۰ تومان
مدرک فنی حرفه ای
به مدت محدود