کم هزینه ترین رشته آرایشگری

 

کم هزینه ترین رشته آرایشگری چیست ؟

 

 

این روزها یکی از مشاغل پردرآمد دنیا، شغل آرایشگری است، این رشته برای افراد هنرمند مناسب است تا بتوانند سبک‌ها و تکنیک‌های هنری را به طور عملی پیاده کنند و استایل ویژه خود را داشته باشند. در این مقاله ما در مورد کم هزینه ترین رشته‌های آرایشگری صحبت می‌کنیم. امروزه بسیاری از خانم‌ها و آقایان به ظاهر خود توجه می‌کنند و به دنبال استفاده از تکنیک‌های مختلفی هستند تا روند پیری پوست و موی خود را به تاخیر بیندازند تا همیشه جوان بمانند، به همین دلیل نیاز به یک متخصص زیبایی و آرایشگران حرفه‌ای و ماهر همیشه احساس می‌شود.

کم هزینه ترین رشته های آرایشگری کدام رشته ها هستند ؟

برخی از رشته‌های آرایشگری، نیاز به سرمایه بالایی برای آموزش و همچنین تهیه مواد اولیه دارند، اما در برخی از گرایش‌ها می‌توان با سرمایه کم آغاز به فعالیت و کسب درآمد نمود.  اگر افراد بتوانند تخصص لازم را در لاین‌های مختلف آرایشگری بدست آورند به درآمد بالایی نیز می‌رسند، آموزشگاه زیبایی نارتا با داشتن اساتید باتجربه از جمله مراکزی است که شما را یک آرایشگر زبردست تبدیل می‌نماید. در ادامه به معرفی کم هزینه ترین رشته های آرایشگری می پردازیم .

اصلاح صورت و ابرو

کارآموزان و علاقمندان دوره‌های آرایشگری باید حتما دوره‌های اصلاح صورت و ابرو را بگذارنند، از جمله وسایل و ابزارهای لازم در این لاین آرایشگری می‌توان به نخ اصلاح، موچین و قیچی اشاره کرد، بنابراین آرایشگران با کمترین هزینه می‌توانند علاوه بر آموزش به کسب درآمد از این شاخه آرایشگری بپردازند. البته برخی از آرایشگران برای اصلاح صورت علاوه بر بند از جلبک، موم و… نیز استفاده می‌کنند، اما به هر حال نسبت به سایر شاخه‌های هنر آرایشگری، جزء کم هزینه ترین رشته‌ها محسوب می‌شود.  معمولا جهت اصلاح صورت و ابرو در آموزشگاه آرایشگری نارتا نکاتی در مورد فرم ابروها، نوع پوست، چگونگی اصلاح صورت و ابرو و.. به تکنسین‌های ارائه می‌گردد.

کوتاهی مو

یکی از جذاب‌ترین رشته‌های آرایشگری، رشته کوتاهی مو می‌باشد. در این دوره آموزشی، کارآموزان با انواع روش کوتاهی مو، فرم‌های گوناگون صورت‌، تکنیک‌های مختلف کوتاهی مو، مدل‌های مختلف کوتاهی مو و… آشنا می‌گردند. این لاین از آرایشگری هم به سرمایه فراوانی نیاز ندارد تنها با تهیه ماشین اصلاح، شانه‌های مخصوص، قیچی‌های مختلف، آبپاش و… و یادگیری این رشته می‌توان درآمد بالایی از آن کسب کرد.

لیفت مژه

چشم و ابرو از اعضای مهم صورت انسان هستند که نقش موثری بر زیبایی افراد می‌گذارند، به همین دلیل خانم‌ها برای رفع ایرادات و زیباتر شدن چشم‌ها و ابروان خود حاضرند هزینه گزافی صرف نمایند. لیفت مژه  جزء رشته‌های آرایشگری پرطرفدار و جذابی است که تاثیر زیادی بر زیبایی چشم‌ها می‌گذارد، از آنجایی که با کمک این رشته می‌توان مژه‌های صاف و بی‌حالت را فرم زیبایی بخشید تا بسیار خوش حالت گردند. دوره آموزشی لیفت مژه در نارتا بیوتی نیز به کارآموزان کمک می‌کند تا به بهترین شکل مژه‌های مشتریان خود را لیفت دهند. برای لیفت مژه از چسب‌های مخصوص با نرم‌کننده‌های گوناگونی استفاده می‌گردد که ضرری برای چشم و مژه‌ها ندارد. از دیگر مواد اولیه مورد استفاده در این رشته می‌توان به پدهای سیلیکونی، شانه مژه، براش، مواد لیفت و تقویت مژه و… اشاره کرد.

لیفت ابرو

یکی دیگر از رشته‌های آرایشگری که می‌توان با سرمایه کم در آن شروع به فعالیت کرد، لیفت ابرو می‌باشد. بسیاری از خانم‌ها برای فرم دادن به ابروها و افزایش نشانه‌های جوانی در صورت خود به لیفت ابروها می‌پردازند. معمولا روش‌های مختلفی مانند بوتاکس و جراحی با نخ جهت کشیدن پوست ابرو و کاهش چین و چروک‌های آن به کار گرفته می‌شوند، اما روشی که در آرایشگاه‌ها جهت لیفت ابرو به کار می‌رود، بسیار آسان و کم ضرر است. لیفت ابرو در آرایشگاه‌ها با کمک مواد گیاهی مخصوص صورت می‌گیرد که ضد حساسیت هستند. بنابراین برای شروع فعالیت در این رشته بعد از یادگیری، به مواد گیاهی مخصوص لیفت ابرو، شانه، برس ابرو و… نیاز است، بنابراین بدون سرمایه هنگفتی می‌توان این دوره‌ها را فرا گرفت و کسب درآمد کرد.

نتیجه‌گیری

اگر قصد دارید با سرمایه اندکی از آرایشگری درآمد کسب کنید، کافیست ابتدا رشته مورد نظر خود را انتخاب نماید، مهارت‌ها و تکنیک‌های لازم این رشته را به خوبی یاد بگیرید و بدین طریق به به درآمد برسید؛ اما برای یادگیری فنون و مهارت‌های رشته‌های کم هزینه آرایشگری حتما آموزشگاه مناسبی را انتخاب کنید تا در مدت کوتاه با هزینه اندک دوره‌های مختلف آرایشگری را به شما آموزش دهد.  اموزشگاه نارتا یکی از بهترین مراکزی است که می‌تواند شما را به یک آرایشگر حرفه‌ای در رشته مورد نظرتان تبدیل کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید