پردرآمدترین رشته آرایشگری

 

پردرامدترین رشته آرایشگری

 

آرایشگری تنها به یک شاخه محدود نمی‌شود و جزء صنایع گسترده‌ای می‌باشد که فرصت‌های شغلی گوناگونی مانند ناخن کار، فیشیالیست و… را برای مخاطبان فراهم می‌کند. بنابراین افرادی که می‌خواهند یک آرایشگر ماهر شوند باید ابتدا پردرآمدترین رشته‌های آرایشگری را از لیست رشته های آرایشگری  بشناسند و سپس با کسب تخصص لازم در آنها، آینده مالی درخشانی را برای خود رقم بزنند. به همین دلیل در این مقاله به بررسی پردرآمدترین رشته آرایشگری می‌پردازیم.

پردرآمدترین رشته‌های آرایشگری

چند سالی است که رشته‌های آرایشگری پردرآمد در ایران با تغییرات فراوانی همراه گردیده‌اند، از آنجایی که نگاه بانوان به سمت مد و زیبایی تغییر کرده، به همین دلیل تمایل مشتریان به استفاده از برخی خدمات متنوع آرایشگری بیشتر شده است. بنابراین در ادامه برخی از پرمخاطب‌ترین و پردرآمدترین رشته‌های آرایشگری را معرفی می‌کنیم:

رنگ مو

یکی از پرسابقه‌ترین و پردرآمدترین رشته‌های آرایشگری، رنگ مو است. رنگ موها در گذشته تنوع کمتری داشتند، اما امروزه رنگ کردن مو به شیوه‌ها و سبک‌های متنوعی انجام می‌گیرد، آرایشگران و متخصصان حرفه‌ای مو درباره نحوه ترکیب رنگ‌ها اطلاعات جامعی دارند و سبک‌های متنوع رنگ مو را می‌شناسند. بنابراین می‌توانند به مشتریان خدمات بیشتری در این زمینه ارائه دهند و به درآمد بالایی نیز دست یابند. بنابراین کسب تخصص در این لاین از آرایشگری ملزم به آموزش در مکان‌های معتبر همچون آموزشگاه آرایشگری نارتا بیوتی می‌باشد. هنرجویان در این آموزشگاه صفر تا صد تکنیک‌های رنگ مو را یاد می‌گیرند و با آموزش دوره‌های مختلف به درآمد بالایی دست می‌یابند. برخی از مدل‌های رنگ مو شامل هایلایت مو، لولایت مو، آمبره، سامبره، لایت پیکسلیشن، فراستینگ، بی‌بی لایتمو و… می‌باشند.

خدمات ناخن

یکی از پول‌سازترین رشته‌های آرایشگری این روزها، خدمات ناخن است؛ هر چند رقابت در این لاین آرایشگری بالا است، اما هنرجویان با داشتن مهارت و تجربه بالا می‌توانند به موفقیت دست یابند. درآمد این رشته آرایشگری وابسته به تعداد مشتریان می‌باشد، بنابراین برای جذب مشتریان بیشتر می‌توان برخی از خدمات را رایگان کرد یا تخفیفاتی را برای خدمات خود در نظر گرفت. برخی از خدمات ناخن در آرایشگاه‌ها و سالن‌های زیبایی شامل پدیکور ناخن، مانیکور ناخن، ریمور ناخن، تقویت ناخن، لاک زدن ناخن و انواع کاشت ناخن به صورت ژله‌ای، پودری و… می‌باشد.‌

میکاپ صورت

در ایران و بسیاری از کشورها میکاپ صورت یکی از رشته‌های آرایشگری پردرآمد به حساب می‌آید، بسیاری از افراد بویژه خانم‌ها علاقمند به زیبایی هستند و دوست دارند خود را با تغییرات مد وقف دهند، به همین دلیل متقاضیان میکاپ صورت روز به روز افزایش یافته‌اند. البته میکاپ صورت سابقه طولانی دارد، به طوری که گذشتگان با استفاده از میوه‌ها، سنگ‌های معدنی، خاکستر چوب و… به تولید انواع مواد آرایشی می‌پرداختند. بنابراین با توجه به مشتریان فراوان این رشته، آرایشگران باید بتوانند به آسانی تکنیک‌های مختلف و جدید میکاپ صورت را بر روی مشتریان خود پیاده کنند‌ تا آن‌ها به نهایت زیبایی برسند. داشتن مهارت بالا در سبک های متنوع میکاپ صورت موجب می‌شود تا درآمد میکاپ آرتیست‌ها نیز بالاتر برود. برخی از انواع خدمات متخصصان میکاپ صورت به قرار زیر هستند:

  • آرایش چشم
  • فرم دهی به لب‌ها
  • زاویه سازی صورت و دادن حجم مناسب به آن با متدهای آرایشی مختلف
  • استفاده از سبک‌های متنوع آرایشی همچون آرایش عربی، آرایش هندی، آرایش لایت و…

اکستنشن مژه

اکستنشن مژه از رشته‌های آرایشگری پرطرفدار محسوب می‌گردد، بنابراین می‌توان آن را به عنوان رشته‌های آرایشگری با درآمد بالا معرفی کرد. این شاخه آرایشگری پرستیژ بالایی نیز دارد، بنابراین علاقمندان به این رشته می‌توانند به صورت حضوری یا مجازی آموزش‌های لازم در این زمینه را در آموزشگاه زیبایی نارتا بیوتی بگذرانند و با کسب مهارت و مدرک در این رشته مشغول به فعالیت گردند. مژه‌کاران با داشتن مهارت، سرعت و دقت بالا می‌توانند روز به روز بر تعداد مشتریان خود بیفزایند و به درآمدهای عالی دست یابند. برخی از خدمات مژه کاران را می‌توان این چنین بیان کرد:

  • ترمیم مژه
  • ریموو مژه
  • لیفت و لیمنت
  • پرکردن مژه
  • اکستنشن والیوم
  • اکستنشن کلاسیک یا تار به تار

کراتینه مو

خانم‌ها تمایل زیادی به داشتن موهای بلند، صاف و سالم دارند، کراتینه مو یکی از رشته‌های تخصصی آرایشگری می‌باشد که به احیای موهای آسیب دیده آن‌ها می‌پردازد تا از داشتن چنین موهای خرسند گردند. از آنجایی که بسیاری از افراد از مواد شیمیایی جهت رنگ کردن موهایشان استفاده می‌کنند، موها دچار آسیب و شکنندگی می‌گردند. بنابراین این افراد با مراجعه به کراتین کاران تقاضای ترمیم موهایشان را دارند، از این رو این شاخه آرایشگری نیز مشتریانی زیادی دارد. بنابراین اگر شما هم در فکر کسب درآمد از این رشته آرایشگری هستید، خیلی زود در یک آموزشگاه معتبر همانند نارتا بیوتی ثبت نام کنید و به یک کراتین کار حرفه‌ای تبدیل گردید. معمولا افراد متخصص در این رشته جهت کراتینه نمودن مو کارهای گوناگونی انجام می‌دهند که برخی از فعالیت‌هایشان را می‌توان این چنین بیان کرد:

  • تقویت موها
  • ترمیم موها
  • صاف کردن مو
  • جلوگیری از رنگ پریدگی مو
  • نگهداری از مو در برابر خشک شدن

نتیجه‌گیری

همگی این لاین‌های آرایشگری از طرفداران فراوانی برخوردار هستند، بنابراین جزء پردرآمدترین رشته‌های صنعت آرایشگری به شمار می‌آیند. اما به هر حال همه آرایشگران قیمت‌های مختلفی را برای خدمات خود در نظر می‌گیرند و قیمت تخصص آن‌ها براساس موقعیت جغرافیایی، تجربه، مهارت و… تعیین می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید